Milin heeft de logo’s voor haar eigen merken: vinyPlus, Eurotexx, Wonderboard, ThomDeck, Milinfolie, Milexx, Milinboard, Garagelock en Milyt een metamorfose gegeven. Het is belangrijk dat klanten weten waar deze merken voor staan. De nieuwe logo’s passen beter bij het imago die de betreffende merken willen uitstralen. Milin en haar merken zijn constant in beweging om klanten van kwalitatieve en duurzame producten en goede service te voorzien. Met de restyling weten klanten nu gelijk welke producten bij de merken horen. De nieuwe logo’s stralen dynamiek, flexibiliteit en groei uit.
De nieuwe logo’s bestaan uit de merknaam en de productsoort en hebben allemaal een eigen kleur. Elk logo is dus verschillend maar tegelijkertijd ook herkenbaar als onderdeel van Milin en onderstreept het open karakter. Met het vernieuwen van de logo’s en het aankomend 10-jarig jubileum richt Milin zich samen met haar merken op een volgend succesvol decennium. Milin en haar merken staan voor betrouwbaarheid, servicegerichtheid en expertise. De komende week zullen alle nieuwe logo’s op de verschillende websites en webpagina’s aangepast worden.
Social Networks